Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

1. Czy muszę posiadać konto aby złożyć zamówienie w sklepie Planneo?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne.
Możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Bez konta tracisz jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach musisz ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie możesz również korzystać z promocji przewidzianych dla stałych klientów.

2. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

W przypadku personalnych produktów, po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany wcześniej adres email propozycję projektu. Po jego akceptacji i opłaceniu zamówienia, wykonujemy produkty według wcześniejszych ustaleń.

3. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Staramy się aby zamówiony produkt trafił do Ciebie jak najszybciej. Dla małych zamówień produkty wysyłamy maksymalnie 3 dni po zaakceptowaniu projektu i odnotowaniu wpłaty. Jeśli chcesz zamówić większą liczbę produktów czas ustalamy indywidualnie.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub emailowym.

5. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Niestety wszystkie nasze produkty są wykonywane specjalnie na zamówienie. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy kupna rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Art. 38).

6. Co zrobić jeśli zamówienie dotarło uszkodzone?

Staramy się pakować wysyłany towar jak najbezpieczniej. Nie jesteśmy jednak w stanie zabezpieczyć go przed wszystkimi zagrożeniami. Jeśli Twoje zamówienie przyszło uszkodzone prosimy o kontakt. W wiadomości prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru oraz zdjęcia samej paczki. Zdjęcia są podstawą do zgłoszenia reklamacji.